Известие

Collapse
No announcement yet.

Петно от омасляване отвътре на джантата на 147 jtdm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Петно от омасляване отвътре на джантата на 147 jtdm?

    Здравейте, колеги!
    Вчера смених зимните гуми и като се прибрах вкъщи и извадих гумите от черните найлони, за мое учудване видях това зеленикаво петно по една от джантите:


    Колата е ясна 147, jtdm, 150hp, 16v.
    Лошото е, че гумаджиите в Европа си затраяха и не ми казаха на коя от гумите е било петното, та сега гадая от къде може да шурти - масло или сирачна течност? Странното е, че петното е от едната страна само, не по цялата вътрешност на джантата, което значи, че може би шурти при спряла кола.
    Имате ли идея, насоки какво може да е това зеленикаво нещо или да ходя на подемник в понеделник, да гледат отдолу? Или пък да се върна утре, да питам някой дали е забелязал нещо при смяната на гумите?
    Питах Румбата, който през есента сменя разбита полуоска отзад, след едно тропане от нея, но той още не ми е отговорил дали от там може да плюе масло така. ...и дали въобще това е масло?
    Благодаря в аванс за съветите!
    Last edited by novice; d.m.y г., 04:04.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

  • #2
    Имаш скъсан маншон на полуоска. Това ми изглежда на грес.
    Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
    Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

    Comment


    • #3
      И на мен ми се струва, че е от маншона на карето. Сменяй го бързо защото може да се повреди карето, ако влиза вода и пясък.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Мдаа, маншоните на каретата са пълни с точно такава черна грес.

        Спирачната течност няма такъв цвят.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Тоест целта е да я закарам в най-близкия сервиз, за да не остане без грес полуоската. И заради 1 част за 7лв., се прецаква рециклирана част за 250лв... Да сменям ли 2-та маншона? Предполагам Румен трябва да ги е сменил, но може би са кофти марка. Или пък не ги е сменил. Коя марка да взема?
          Благодаря за помощта, колеги!
          ПС:Ще погледна в гаража под коя от гумите може би има петно от масло/грес и ще пиша.
          Last edited by novice; d.m.y г., 10:35.
          За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
            Тоест целта е да я закарам в най-близкия сервиз, за да не остане без грес полуоската. И заради 1 част за 7лв., се прецаква рециклирана част за 250лв... Да сменям ли 2-та маншона? Предполагам Румен трябва да ги е сменил, но може би са кофти марка. Или пък не ги е сменил. Коя марка да взема?
            Благодаря за помощта, колеги!
            ПС:Ще погледна в гаража под коя от гумите може би има петно от масло/грес и ще пиша.
            Трябва да си избереш първо от какъв материал, аз имам добри впечатления от полиуретан.
            https://duraflex-bg.com/
            Не съм гледал дали има за твоята кола.
            Слагал съм и такива.
            http://hristokolev-auto.com/bg/produ...ovi-angliq--78
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:41.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
              Тоест целта е да я закарам в най-близкия сервиз, за да не остане без грес полуоската. И заради 1 част за 7лв., се прецаква рециклирана част за 250лв... Да сменям ли 2-та маншона? Предполагам Румен трябва да ги е сменил, но може би са кофти марка. Или пък не ги е сменил. Коя марка да взема?
              Благодаря за помощта, колеги!
              ПС:Ще погледна в гаража под коя от гумите може би има петно от масло/грес и ще пиша.
              Аз лично този маншон бих го сменил само с R.....O.....Защо? Разгледай един оригинален и един от тези дето викаш за 7 лева или тези от кофти марка как са направени и ще разбереш моята препоръка
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                Здравейте.
                Нещо не разбрах - това петно е от кога? Ако е сменян маншон заради това петно никой няма да почисти джантата след това. Най -лесно се проверява като се смачка на ръка маншона. Обикновено се цепи по външните пръстени на "гофрето". Не е нужно да се вдига колата или на канал. Ако е от вътрешно каре - греста няма да е на джантата. Т.е. това може да са следи от стар и вече решен проблем. Няма място за паника.
                Поздрави.
                Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                Comment


                • #9
                  Петното го открих вчера, като смених гумите и джантите с летни. Не зная на коя гума е било, защото гумаджиите нищо не казаха и видях петното чак вкъщи. Румен също не ми е отговорил, но той рециклира едно каре вече, защото се беше прецакало и хруптеше.
                  Колега еproHD, каква е тази марка маншони, май форъщумът я крие, защото показва само първите букви и многоточия.
                  За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                    Петното го открих вчера, като смених гумите и джантите с летни. Не зная на коя гума е било, защото гумаджиите нищо не казаха и видях петното чак вкъщи. Румен също не ми е отговорил, но той рециклира едно каре вече, защото се беше прецакало и хруптеше.
                    Колега еproHD, каква е тази марка маншони, май форъщумът я крие, защото показва само първите букви и многоточия.
                    Не крия нищо Ricambi originali..просто ще ме нападнат веднага някой зрънца !
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Няма какво друго да е освен грес от карето.
                      Маншони само хубави,дори и скъпи..не си струва труда,ядовете и занимавката,заради спестени 20лв. се получават много главоболия от кажи-речи "нищо".
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря на всички. Оказа се точно външен маншон на каре, омаслен диск и 110лв. за ремонт...
                        Умниците от центрове за гуми Европа-Княжево не виждат проблем в това, че джантата е плувнала в грес, че чак гумата е омаслена, за която е противопоказно да е мазна и реагираха като ощипани, като им оставих ревю, как си вършат работата. Те не били сервиз, а имат сервиз точно зад ъгъла на гумаджийното, и не носели отговорност за други повреди. Ама за омасления диск, джанта и гума не може да си отворят устата, иначе 10лв бакшиш на 50лв. за смяна на гуми си го взимат като 5! Ако някой се пребие, щото му е омаслен диска и те са си затраяли, след като са го видяли, сигурно ще се чувстват още по-лишени от отговорност... Изводите оставям на вас...
                        Копие от дискусията с тях:
                        https://m.facebook.com/story.php?sto...00001489711631
                        Last edited by novice; d.m.y г., 13:16.
                        За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                        Comment


                        • #13
                          Измий хубаво гумите с веро, четка и водоструйка, там където е имало грес.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                            Благодаря на всички. Оказа се точно външен маншон на каре, омаслен диск и 110лв. за ремонт...
                            Умниците от центрове за гуми Европа-Княжево не виждат проблем в това, че джантата е плувнала в грес, че чак гумата е омаслена, за която е противопоказно да е мазна и реагираха като ощипани, като им оставих ревю, как си вършат работата. Те не били сервиз, а имат сервиз точно зад ъгъла на гумаджийното, и не носели отговорност за други повреди. Ама за омасления диск, джанта и гума не може да си отворят устата, иначе 10лв бакшиш на 50лв. за смяна на гуми си го взимат като 5! Ако някой се пребие, щото му е омаслен диска и те са си затраяли, след като са го видяли, сигурно ще се чувстват още по-лишени от отговорност... Изводите оставям на вас...
                            Копие от дискусията с тях:
                            https://m.facebook.com/story.php?sto...00001489711631
                            Тцтц... какво отношение към клиент само. Не стига, че се насрали, а не могат и да се извинят като хората и да излъжат, че няма да се повтори поне. Не бих се върнал пак на твое място.
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                              Благодаря на всички. Оказа се точно външен маншон на каре, омаслен диск и 110лв. за ремонт...
                              Умниците от центрове за гуми Европа-Княжево не виждат проблем в това, че джантата е плувнала в грес, че чак гумата е омаслена, за която е противопоказно да е мазна и реагираха като ощипани, като им оставих ревю, как си вършат работата. Те не били сервиз, а имат сервиз точно зад ъгъла на гумаджийното, и не носели отговорност за други повреди. Ама за омасления диск, джанта и гума не може да си отворят устата, иначе 10лв бакшиш на 50лв. за смяна на гуми си го взимат като 5! Ако някой се пребие, щото му е омаслен диска и те са си затраяли, след като са го видяли, сигурно ще се чувстват още по-лишени от отговорност... Изводите оставям на вас...
                              Копие от дискусията с тях:
                              https://m.facebook.com/story.php?sto...00001489711631
                              Повечето от този бранш са лайна.и,стегат болтовете с пищови,и ебав.т майката на тех и главините,монтират ти нови гуми без да почистват джантите,след 2 дена нови гуми спаднали...Не позволявайте да стегат джантите с пищови,по добре си ги стегайте вие на ръка...

                              Comment

                              Working...
                              X